Beköszönő

Szeretettel köszöntjük a Tusnádfürdői Városi Könyvtár jelenlegi és potenciális olvasóit, felhasználóit, valamint a könyvtár Internetes naplójának (blogjának) követőit.

Vă salutăm cu drag, stimați cititori și utilizatori actuali și potențiali al bibliotecii orășenești din Băile Tușnad!



2015. február 10., kedd

Tusnádfürdőn jártunk -Justh Zsigmond Városi Könyvtár, Orosháza

http://www.justhvk.hu/blog/?p=10171#comment-105151


A múlt hétvégi tusnádfürdői találkozónak ugyan a turisztika és a gasztronómia volt a két legmarkánsabb szála (ami kiegészült sok-sok-sok programmal, így például egy emlékezetes kórustalálkozóval), de – köszönhetően a két polgármesternek, akik a záróvacsorán kezdték szervezni a találkozót – vasárnap reggel, indulás előtt még beszélgethettem egy jót a helyi könyvtár vezetőjével, Judittal, sőt, a hóakadályok ellenére bejutottunk a könyvtárba is.
Juditra azt írtam, hogy könyvtárvezető, ami igaz is, de tekintve, hogy egy egyszemélyes könyvtárról beszélünk, ő bizony sokkal több, mint vezető, bizonyos értelemben ő maga a könyvtár, annak minden munkakörével, a tájékoztató könyvtárostól a takarító személyzetig. Állománya – mármint a könyvtáré – kb. 19000 kötet, ami nem kevés, pláne, hogy Tusnádfürdőnek kb. 1650 lakosa van, ezzel Románia legkisebb városaként is számon tartják a települést. Na meg az egyik legszebbjeként is, de ezt már csak én teszem hozzá.
Már utaltam rá, hogy Judit nem számított az érkezésemre, így sajnos nem is volt nála minden terem kulcsa, így nem is láttam mindent. Amit pedig láttam – és fotóztam is – az sem maga a teljes hétköznapi valóság, hiszen a bútorok egy része a testvértelepülések találkozójának különböző helyszíneire került, ezeket most azzal pótolták, ami kéznél volt.
Ennyi felvezetés után pedig következzék egy kis fényképes beszámoló. Ha nem minden adat stimmel, Judit bizonyára kijavít majd. Megeshet, hogy tévedtem itt-ott, hosszú és nehéz éjszakán voltunk éppen túl…
tovabb, itt:    http://www.justhvk.hu/blog/?p=10171#comment-105151

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése